Kérdése van? Hívjon minket! +36 94 509-069

Ügyfélszolgálat: H-P  9 -16 óráig

Panic lab kártyajáték
Panic lab kártyajáték
3 990 Ft

Panic lab kártyajáték

Panic lab kártyajáték
Panic lab kártyajáték
Panic lab kártyajáték

Az amőbák elszabadultak a laboratóriumban, és most szétszéledtek mindenfelé. Gyorsan el kell kapnod őket! A speciális dobókockák megmondják, hogy melyik laboratóriumból tűnt el az amőba és milyen amőbát is kell pontosan keresnünk, akinek először ez sikerül, azé a pont. De vigyázz, az amőbák menekülnek, szellőzőkben bujkálnak, mutálódnak, nem lesz könnyű dolgod velük! Biztos te fogsz nyerni, ha gyors az észjárásod és fürge vagy.

Mensa Társasjátékverseny 2012 fődíjas

 

  Gyors szállítás: akár 1 munkanap alatt nálad lehet

 Fizethetsz: bankkártyával, utánvéttel, átutalással

Kategória
partijáték, logikai
Korosztály
8 – 99 év
Gyártó
Gigamic
Hányan játszhatják?
2 – 10 játékos
Játékidő
10 – 30 perc
Postapont MPL (posta, Mol kút, csomagautomata)
1190 Ft
Raktáron
3 990 Ft
Részletek

Az utóbbi évek legnépszerűbb partjátékai közt biztosan dobogós a Gigamic sikerjátéka, a Panic Lab. A mókás amőbákat mindenki ismeri, aki pedig véletlenül nem, annak itt az alkalom! Nem kell hozzá más, csak figyelem, és gyors reakciókészség - hiszen egy csapatnyi laboratóriumból megszökött, bújócskázó furcsa lényt csak a legszemfülesebbek vehetnek észre és kaphatnak el időben! Érdemes viszont sorban haladni, ebben pedig a kockák segítenek.

 

A játékosok egyszerre igyekeznek megtalálni az aktuális dobásnak megfelelő tulajdonsággal rendelkező lényt a körben elhelyezett lapok közt. A szín, a forma, valamit a mintázat szerint lehetnek kékek vagy narancssárgák, egyszemű amőbák vagy kétszemű csigák, csíkosak és pöttyösek. Ezeket a tulajdonságokat határozza meg a három dobókocka, a negyedik pedig megadja a kiindulási helyet, hogy melyik laborból, vagyis melyik kezdőkártyától milyen irányban kell elindulni? Aki a leggyorsabban megtalálja a kis szökevényt, az kap pontot a körben.
Idősebb gyerekek, vagy már gyakorlottabb játékosok esetében érdemes a négyféle speciális lap közül is felhasználni valamelyiket, akár az összest is, hiszen ezek mindent megváltoztatnak, a keresendő lény színét, alakját, vagy épp a mintázat, pöttyös, lila csigából csíkos, narancssárga egyszeműt csinálva!

 

Variálható nehézségi szint, 16+9 kártyalap, villámgyors játék, egyszerű szabályok, nevetés és fergeteges hangulat kicsiknek és nagyoknak! Praktikus, kis helyet foglaló fémdobozának köszönhetően utazójátéknak is remek választás, de egy osztálytárs, barát születésnapján is garantáltan hatalmas sikert arat! 

 

Amőbavadászatra fel! 

Forrás: www.gemker.hu

Tíbaláj cikke:

Állábbál a laboratóriumban

 

Három információ - annyit már csak megjegyzek, nem?! Híres utolsó mondat kezdő partijátékosok szájából. Aztán az első körben kicsúszik a talaj a lábuk alól. Aztán a második körben már röhögve próbálja felvenni az elvesztett fonalat?

Panic Lab

Nincs ez máshogy a Panic Lab esetében sem. Hogy mi az a három információ? Csíkos vagy pöttyös, sárga vagy lila, polip(szerű) vagy csiga(szerű). Hogy mik ezek? Amőbák, kérem tisztelettel. A sztori szerint megszöktek (fegyenclázadás, hehe), és nekünk most azt kell közöttük megtalálni, amelyik a legfontosabb kísérlet alanya volt.

Na, de honnan lehet tudni, melyiket keressük?

A játék előkészítése: fogjuk a szökevényeket, és kirakunk belőlük egy kört. A kéttucatnyi lapka között találunk azonban mást is: mindenféle gépeket, vegyszereket, szellőzőrácsokat is. A kezdő játékos kezébe veszi a 4 kockát, ő fogja meghatározni, pontosan melyik amőbát keressük. A kockákkal a következőket tudja kidobni:

a keresett alany

- milyen színű

- milyen mintázatú

- milyen formájú

és a negyedik kockával:

- melyik (milyen színű) gépből menekült meg, ráadásul

- milyen irányba.

A kék, sárga vagy piros gépből balra (fekete nyilak) vagy jobbra (fehér nyilak) hagytak nyomot a kis állábak. Innen kezdve kell tehát a szemünkkel egyenként megvizsgálni a kis egysejtűeket. Hogy miért írom, hogy 'szemünkkel'? Azért, mert ha valaki az ujját a kártyákra szegezve tenné ezt, segíthet is a nála lassabbaknak, vagyis saját esélyeit rontja.

Panic Lab

Megy a kis sejt vándorútra

Tehát elindul a tekintetünk, és keressük a (példányul) narancssárga, pöttyös csigát. No, ez csak meglesz, igaz? Igen ám, de szökevényünk útba ejtett egy vegyszert, ami megváltoztatta a színét, innentől át kell állítani az agyunkat a lila, pöttyös csigára. Aztán a biga beugrott egy szellőzőnyílásba, és csak a következő rácson jön ki - így a két rács közötti állatkákat már nem is kell vizsgálni. Egy újabb vegyszernél már a formáját is megváltoztatja, innen egy lila, pöttyös polipra kell ráakadjunk. Aztán egy újabb szellőzőrács, amin bebújik?

És aki a leghamarabb úgy érzi, megvan az amőba, felkiált, hogy megvan!, és rámutat a lapkára. Ha a többiek lemaradtak vagy elakadtak, együtt ellenőrizhetik, igaza volt-e. Na, ezt rendszeresen úgy kell összerakni a játékosoknak, a sok bujkálásban és mutációban nehéz kiigazodni? De ha igaza volt, kap egy kis piros korongot, ami a gyűjthető pontokat jelöli. Ráadásul a következő körben ő dobhat újra a kockákkal. (Ez nem feltétlen jutalom, nekünk az a tapasztalatunk, hogy aki dob, annak nehezebb felfogni, mi áll a kockákon.)

Csak semmi pánik! Lehet ez jobb is, rosszabb is?

Az első játékos, aki öt pontot összegyűjt, megnyeri a játékot. Gyakorlottabb társaságok lehetnek szigorúak is: ha valaki úgy érzi, megtalálta a kis egysejtűt, de a konzílium megállapítja, hogy tévedett, vissza kell egyet adni a nyert korongjaiból. És vica verzió: ha kisebbekkel játszunk, ki lehet hagyni a mutációs vegyszereket, azaz szobákat, sőt, akár a szellőzőket is.

A mutációkról annyit még, hogy hiába jelenti az amőba szó (görög nyelven) azt, hogy változás: három átváltozás után amőbánk sejtfalai felrepednek, és (ezúttal szó szerint is) elillan?

Adatok
EAN
3421271400738
Gyártói kód
GIG28705
Várható szállítási nap
2024.05.31
Cikkszám
11645
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Hasonló termékek