Captain Sonar társasjáték

Raktárkészlet: NINCS
Captain Sonar társasjáték
Captain Sonar társasjáték
Captain Sonar társasjáték
Captain Sonar társasjáték
Captain Sonar társasjáték
Captain Sonar társasjáték
Captain Sonar társasjáték
Captain Sonar társasjáték
Captain Sonar társasjáték
Captain Sonar társasjáték

Egy újabb torpedó? Ó, bőven több annál!

A Captain Sonar csapatjáték. A hatalmas paraván (két, 115 centi hosszú darab egymás mellett) két oldalán a két tengeralattjáró legénysége: a lokátoros, a kapitány, az első tiszt és a mérnök. (Nyugalom, a játék játszható nyolcnál kevesebb játékossal és két és fél méter hosszú asztal nélkül is!)

Kategória:
stratégiai játék, kommunikációs
Korosztály:
14 – 99 év
Gyártó:
Matagot
Hányan játszhatják? :
2 – 8 játékos
Játékidő:
45 – 60 perc
Szállítási idő

A munkanapon 14.00 órig leadott rendelések még aznap feladásra kerülnek. Házhozszállítás esetén így a csomagja várhatóan a következő munkanapon kiszállításra kerül Önhöz. Csomagautomata és csomagpont esetén ez a szállítási idő 1 munkanappal meghosszabodhat.

:
1 munkanap
Várható szállítási nap

Házhoz szállítva Önhöz várhatóan megérkezik ezen a napon a csomag. Csomagautómata esetén előfordulhat 1-2 nap szállítási késedelem, az autómaták telítettségétől függően.

A munkanapokon 14.00 óráig leadott rendelések még aznap feladásra kerülnek.

:
2021.12.07
Postapont MPL (posta, Mol kút, csomagautomata)

Az itt feltüntetett információ tájékoztató jellegű és a MPL postapontra történő szállítási díjat jelzi, kérjük a kosár oldalon feltüntetett és az Ön által választott szállítási típus díját figyelje.

:
990 Ft
Szállítási költség

Kényelmes csomagátvétel otthonodban, munkahelyden az MPL Posta futárszolgálat által.

:
1299 Ft
12 999 Ft
Nincs raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Nyomtat
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

Egy újabb torpedó? Ó, bőven több annál!

A Captain Sonar csapatjáték. A hatalmas paraván (két, 115 centi hosszú darab egymás mellett) két oldalán a két tengeralattjáró legénysége: a lokátoros, a kapitány, az első tiszt és a mérnök. (Nyugalom, a játék játszható nyolcnál kevesebb játékossal és két és fél méter hosszú asztal nélkül is!)

A kapitány adja meg az irányt, az első tiszt kezeli a különböző fegyverrendszereket és a tengeralattjáró eszközeit, a mérnök arra ügyel, hogy a rendszerek lehetőleg ne hibásodjanak meg, a lokátoros pedig vadul kagylózza az ellenfél kapitányát, és próbálja meghatározni az ellenfél pozícióját. Bizony, nem csak úgy vaktában lövöldözünk, meg aztán a fegyverrendszernek is rendben kell lennie, a torpedót is be kell tölteni, nem lehet úgy köpködni, mint a meggymagot.

Captain Sonar
Forrás: boardgamegeek.com


Mindenki a helyére!

A kapitány előtt egy térkép hever. Amikor megadja az irányt, ezen a térképen jelöli a tengeralattjáró útját, egy egységet az adott irányba. A lokátoros előtt ugyancsak ott a térkép, rajta egy átlátszó plexilap. Ő ezen jelöli, hogy az ellenfél épp melyik irányba haladt. Mivel a pálya sosem teljesen üres - néhány sziget itt-ott akadályozza a tengeralattjárók szabad kóválygását -, manőverezni kell, így a tengeralattjáró által leírt minta előbb-utóbb láttatni fogja, merre is vannak éppen. Ha a lokátoros ügyes, akkor inkább előbb, mint utóbb.

Captain Sonar
A kapitány táblája

Az első tiszt előtt ott a tengeralattjáró teljes eszközkészlete: torpedó, akna (támadáshoz), drón és szonár (az ellenfél hatékony felkutatásához), valamint a lopakodó üzemmód és egy speciális műszer, ami forgatókönyvenként változik. A dobozban öt különböző térképet találtok, mindegyikhez egy-egy forgatókönyv tartozik. Az egyes forgatókönyvek nem egyszer játszósak.

Captain Sonar
Az első tiszt táblája

Amikor a kapitány kiadja az irányt, az első tiszt egy tetszőleges eszközön tölt egy egységnyit, ezzel közelebb hozva őket ahhoz, hogy aktiválásra készen álljanak. A mérnök pedig ugyanekkor ikszel egyet a tengeralattjáró áramkörein. Ezek bizonyos kombinációban elromlanak, amitől a hajó sérül, más kombinációban megjavulnak. De az egyes rendszerek már egy iksztől is leállnak, így a mérnöknek okosan kell egyensúlyoznia, hogy a megfelelő rendszereket a megfelelő pillanatban aktiválni lehessen, ugyanakkor a jármű se tegye fel a kezét egyhamar.

Captain Sonar
A mérnök táblája

A sikerhez mindenkire szükség van. Nincs olyan, hogy ki a fontosabb. Mindenkinek koncentrálnia kell a maga területére, persze az összhang is kiemelten fontos: ha a lokátoros tudja, merre van az ellenfél, a kapitány vagy szonárt fog kérni, hogy ellenőrizze (akkor a szonár be kell, hogy legyen töltve az első tiszt által, a zöld rendszernek működnie kell, mert ide tartozik a szonár - ez a mérnök felelőssége), vagy lőni fog (ekkor pedig torpedó kell és a piros rendszernek kell működnie). Senki sem dőlhet hátra, hogy majd a többiek megoldják.


Három, kettő, egy - IDŐ!

A Captain Sonar játszható körökre osztottan vagy valós időben. Az igazi ízét persze az utóbbi esetben adja ki. A versenyfutás az idővel, a káosz, ami akkor jelentkezik, amikor az ellenfél lő, mi meg azt sem tudjuk, merre vannak vagy mihez fogjunk egyáltalán - dicsőségesebb esetben ugyanez fordítva. A játékosoknak villámgyorsan kell döntéseket hozniuk, a lokátoros folyamatosan figyel, mert nem szalaszthat el egyetlen irányt sem, közben persze a kapitánnyal is kell kommunikálnia. A fejetlen kapkodás süllyedéshez vezet, így a legénységnek meg kell őriznie a hidegvérét, és koncentrálnia kell. A feszültség hullámai szorult helyzetekben így is magasra csapnak, és a játékosok valóban érzik azt a bizonyos 'egy mindenkiért, mindenki egyért' érzést. Mert csak egymásra számíthatnak.

Woland

Forrás: www.gemker.hu

Hasonló termékek
Adatok
EAN

A termék 8-13 jegyű vonalkódja.

5999556752080
Raktárkészlet
NINCS
Cikkszám
593
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Webáruház készítés
olcsobbat.hu